20090723

M.J & P.M.: The Girl is Mine

The Girl Is Mine

Michael:
Every night she walks right in my dreams 每個晚上她都走進我的夢裡

Since I met her from the start 自從我遇上她開始
I'm so pround I am the only one 我很驕傲我是她的唯一
Who is special in her heart 在她心中佔特別位置的人

Chours:
The girl is mine 她是我的
The doggone girl is mine 噢,這個女孩是我的
I know she's mine 我知道她是我的
Because the doggone girl is mine 因為這個這個女孩就是我的

Paul:
I don't understand the way you think 我不能理解你的這種想法
Saying that she's yours not mine 說她是你的而不是我的
Sending roses and your silly dreams 去送她玫瑰,去做愚蠢的夢
Really just a waste of time 真的只是在浪費時間

Chours:
Because she's mine 因為她是我的
The doggone girl is mine 噢,這個女孩是我的
Don't waste your time 別浪費你的時間了
Because the doggone girl is mine 因為這個女孩就是我的

Bridge:
(Paul)
I love you more than he 我比他更愛你
(Take you anywhere) 會帶你去任何的地方

(Michael)
But I love you endlessly 但我對你的愛是無止境的
(Loving we will share) (讓我們來分享這愛吧)

(Michael & Paul)
So come and go with me 所以,跟我一齊走吧
Two on the town 我們倆到鎮上去

(Michael)
But we both cannot have her 但是我們不能同時擁有她
So it's one or the other 所以只能是其中的一個
And one day you'll discover 總有一天你會發現
That she's my girl forver and ever 她永遠永遠是我的女孩

verse 3:
(Paul)
Don't build your hopes to be let down 別再有那些會被破滅的希望了
'Cause I really feel it's mine 因為我感到她只能是我的
(Michael)
I konw she'll tell you i'm the one for her 我知道她會告訴你我才是她的唯一的
'Cause she said I blow her mind 因為她說我能使她神魂顛倒

Chrous:
(Michael)
The girl is mine 她是我的
The doggone girl is mine 噢,這個女孩是我的
Don't waste your time 別浪費你的時間了
Because the doggone girl is mine 因為這個女孩就是我的

(Michael & Paul)
She's mine,she's mine 她是我的,她是我的
No,no,no,she's mine 不,不,不,她是我的
The girl is mine,the girl is mine 這女孩是我的,這女孩是我的
The girl is mine,the girl is mine 這女孩是我的,這女孩是我的
(Paul)
The girl is mine,(yep)she's mine 這女孩是我的,(是的)她是我的
The girl is mine,(yep)she's mine 這女孩是我的,(是的)她是我的
(Michael)
Don't waste your time 別浪費你的時間了
Because the doggone girl is mine 因為這女孩就是我的
The girl is mine,the girl is mine 她是我的,她是我的

(Paul)
Michael,we're not gonna fight about this, okey?
Michael,我們不會因為這個而打架的,對吧?

(Michael)
Paul, I think I told you,I'm a lover not a fighter
我想我已經告訴過你,我很會愛人但我不會打人

(Paul)
I've heard it all before 我聽過了
Michael,she told me that Michael,她對我說
I'm her forever lover,you know 我永遠都是她的愛人,你知道的
Don't you remember? 難道你忘記了?

(Michael)
Well,after loving me,she said she 噢,她說過在我之後,她
couldn't love another 不可能再愛另一個人了

(Paul)
Is that what she said? 她是這麼說的?
(Michael)
eah,she said it,you keep dreaming 是的,她說的,你繼續做夢吧
(Paul)
I don't believe it 我不相信
(Michael & Paul)
The girl is mine,(mine,mine,mine) 她是我的,(我的,我的,我的)

1 則留言:

匿名 提到...

I like that ~
and the Chinese conversion.
great!